Polityka jakości

Najważniejsza jest satysfakcja naszego Klienta!

Firma TECHMAR SERVICE nieustanie dąży do zapewnienia swoim klientom najwyższego standardu jakości dostarczanych części jak i jakości realizacji procesu dostawy.
Proces ten realizujemy poprzez dostawy części od producentów urządzeń i ich poddostawców. Każda dostawa jest przez nas sprawdzana pod kątem ilości zamówionego towaru jak i jakości. Wszelkie części, które wzbudzają jakiekolwiek wątpliwości zwracamy do dostawców i wymieniamy na nowe. Praktyka potwierdziła skuteczność tego systemu. Wszystkie uwagi naszych klientów są przez nas skrzętnie zbierane i przekazywane naszym dostawcom. Stworzony przez nas unikalny system informatyczny, kontrolujący wszystkie zachodzące w firmie procesy jakie występują od momentu wpłynięcia do nas zapytania od Klienta do czasu rozliczenia dostawy spowodował zwiększenie efektywności realizacji naszych dostaw oraz możliwości identyfikacji dostarczonej części z punktu widzenia konkretnego zamówienia.
Przestrzeganie wprowadzonych przez nas standardów jakościowych zostało potwierdzone wdrożeniem w roku 2009 systemu zarządzania jakością w/g normy ISO 9001, którego stosowanie co roku podlega audytowi przeprowadzanemu przez przedstawicieli DNV GL-Business Assurance.

CERTYFIKAT_TECHMAR-SERVICE_9001_2015_PL

logo_luiza

CERTYFIKAT_TECHMAR-SERVICE_9001_2015_ENG